Г Л А Д З А Ж И В О Т







               Хранителните разстройства са изолираща болест. Жив си, а не живееш! Иреалност! Да попаднеш в невидимия затвор! Колко е трудно да потърсиш помощ извън себе си! Странно е. На моменти вярваш, че контролираш и всичко е „ОК”, на моменти страхът ти до толкова те смразява,че разбираш, че храната контролира теб. Нещо като размита реалност.По точно- може би иреалност, в която има малки проблясъци осъзнатост.
И слагаме маската на манипулацията,на симулацията, на изкуственото поведение.
Девойките, уж искат да се оправят и излекуват, а същевременно лъжат и манипулират. Искат другите да им повярват, но всъщност самозаблудата ги води към фатален изход. Маската на манипулацията сигнализира за болезнената необходимост от любов и принадлежност.
Защо лъже анорексичката, какво се опитва да прикрие булимичката?
Каква е цената на лъжата!?- Летален изход………
Страхът- „Да не бъда отхвърлена?”
Страхът- „Да се отпусна!”
Страхът- „Дали ще се справя?”
Страхът –„Ами другите.”?!
Страхът- „Не съм обичана”!!!.
Неописуемо е ! Това е ходене по ръба. Хем искаш да живееш, хем искаш да умреш. Моменти на безстрашие в страха и моменти на страх в страха…
Колко е трудно да се опълчиш на самия себе си, да се преболедуваш, да се довериш на някого до толкова,че да престанеш да манипулираш собствената си личност.
Иска ми се да знаеш, че не си сама!
Иска ми се да знаеш,че не си сама!
Искам да Вярваш!
Искам да се Бориш!
Иска ми се да не „симулираш” пред себе си.
Знаеш ли колко е важно да потърсиш помощ, извън себе си, да споделяш, да чувстваш!
Иска ми се да не се страхуваш да бъдеш отхвърлена от живота. .
..Силните, каквато си ТИ, животът ги учи и ги прави Победители и Борци!
Хей, искам да изкрещиш, да се научиш да се отпускаш, да съблазняваш, да бъдеш асертивна, да се усмихваш……..
Аз виждам силата и моженето ти, те така ярко озаряват очите ти. Иска ми се да се видиш през моите очи!!!
За тъмното в душата си ми разкажи, за болката, която те изгаря.За кошмара, който се повтаря.
Искам, всъщност –АЗ ЗНАМ ! ТИ МОЖЕШ!!!


                                                                                                            Даниела Червенакова, психолог


Коментари

Популярни публикации